Якщо після бронювання на momondo ви знайдете цей самий об'єкт із тими ж або кращими умовами бронювання, проте за меншою ціною, одразу повідомте нам про це, щоб ми змогли розглянути ваш запит. Зверніть увагу, що ви повинні звернутися до нас не пізніше, ніж протягом 24 годин після бронювання. Для застосування Гарантії найкращої ціни мають бути виконані наступні умови:
- Ваш запит на Гарантію найкращої ціни має надійти не пізніше, ніж через 24 години після здійснення бронювання
- Ви знайшли початкову пропозицію вашого бронювання через пошукову систему momondo, тобто свідомо вибрали перехід із веб-сайту momondo на веб-сайт постачальника під час бронювання
- Краща пропозиція доступна для бронювання онлайн для широкого загалу, а також активна під час нашої перевірки
- Краща пропозиція доступна для бронювання на тій самій платформі, якою ви користувалися, щоб здійснити початкове бронювання (комп’ютер, планшет або смартфон)
- Краща пропозиція:
- розміщена у тій самій будівлі;
- доступна у ті самі дати в’їзду та виїзду;
- має однакові або кращі умови бронювання (у тому числі щодо харчування, скасування/зміннення бронювання, пакетних пропозицій тощо).
Щоб подати запит на Гарантію найкращої ціни, ви маєте надати такі документи:
- Підтвердження бронювання (усі сторінки)
- Знімки екрана та активне посилання на кращу пропозицію, за яким чітко зазначено наступне:
- Назва та адреса житла;
- Тип номера, апартаментів тощо;
- Дати в’їзду та виїзду;
- Умови бронювання (у тому числі щодо харчування, скасування/зміннення бронювання, пакетних пропозицій тощо).
Зазначені документи потрібно надіслати на адресу bestpriceguarantee@momondo.com
Запити із неповним пакетом документів не розглядаються.
Гарантія найкращої ціни не застосовується, якщо:
- Ваш запит надійшов пізніше, ніж через 24 години після здійснення бронювання
- Ви здійснили бронювання у день прибуття
- Кращу ціну пропонує веб-сайт, який не показує тип житла чи номера до моменту бронювання
- Кращу ціну наведено в іншій валюті, ніж під час початкового бронювання
- Кращу пропозицію можна забронювати лише у разі використання одного з наведеного нижче:
- Особливі пропозиції для учасників;
- Ціни, узгоджені безпосередньо з власниками житла;
- Ціни для постійних гостей;
- Бонуси за лояльність;
- Будь-які інші бонусні програми або спеціальні умови, такі як гарячі пропозиції, доступні через постачальника житла.
Якщо ваш запит на Гарантію найкращої ціни відхилено, ваше поточне бронювання усе ще дійсне.
Якщо ваш запит на Гарантію найкращої ціни визнано обґрунтованим:
- Ми відшкодуємо вам різницю між ціною вашого бронювання і кращою пропозицією
- Повернення буде здійснено за безготівковим розрахунком
- TПовернення коштів відбудеться лише після того, як ви виїхали з готелю та надіслали нам копію остаточного рахунку
- Повернення неможливе, якщо ви скасували бронювання
Сайт momondo залишає за собою право змінювати, обмежувати або припиняти Гарантію найкращої ціни у майбутньому. Про будь-які зміни буде оголошено завчасно.